Pytania i odpowiedzi

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak. Zapraszamy do kontaktu pod numerem +48 669 224 226

 

Czy ceny w sklepie stacjonarnym są takie same jak w sklepie internetowym?
Tak, ceny są takie same.

 

W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny?
Jeśli produkt jest dostępny znajduje się przy nim przycisk „Do koszyka”.

 

W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Cały asortyment sklepu internetowego znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym, więc jeśli  produkt dostępny jest na stronie to w sklepie stacjonarnym również.

 

Czy można zapłacić za zamówienie z odbiorem osobistym w punkcie sprzedawcy?
Tak.

 

Wybrałem odbiór osobisty. W jakich godzinach i gdzie mogę odebrać zamówienie?
Zamówienie można odebrać w Istebnej(numer lokalu 1820), od poniedziałku do niedzieli w godzinach 11:00-19:00

Ile kosztuje wysyłka?
Wszelkie koszty dostawy znajdują się pod adresem

 

Czy za pobranie zapłacę więcej?
Tak, do paczki pobraniowej jest doliczana usługa pobrania.

 

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach powyżej 200 zł.

 

Złożyłem zamówienie z odbiorem osobisty, czy mogę je od razu odebrać?
Zamówienia są realizowane w terminie 1-2 dni robocze. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru wysyłamy powiadomienie email i sms.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone popołudniu są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego.

 

Czy mogę domówić produkt do swojego zamówienia lub połączyć zamówienia ze sobą?
Nie ma możliwości łączenia zamówień oraz dokładania produktów do zamówień.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu wysyłamy maila z informacją na jakim etapie jest złożone zamówienie.

 

Jak mogę śledzić swoją paczkę?
Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w mailu ze statusem „wysłane”.

 

Jak mogę użyć kodu rabatowego?
Kupon rabatowy należy wpisać w pierwszym kroku zakupowym w polu MAM KUPON (przy wybieraniu formy dostawy i sposobu płatności). Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.

Nie dostałem informacji odnośnie zamówienia, jak to możliwe?
Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.

 

Jak znaleźć produkt na stronie?
Do znalezienia produktu na stronie służy wyszukiwarka znajdująca się w górnej części strony

Nie mogę dodać produktu do koszyka, dlaczego?
Jeśli przy produkcie nie znajduje się przycisk „Do koszyka” oznacza to, że produkt jest chwilowo niedostępny. Możesz kliknąć przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty poinformujemy Cię o tym mailowo.

 

Czy mogę zamówić produkty chłodnicze wysyłkowo?
Produkty chłodnicze są wysyłane na odpowiedzialność kupującego – nie przyjmujemy reklamacji na takie produkty.

 

Jak mogę zwrócić produkt?
Instrukcje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w stopce na naszej stronie w zakładce „zwroty”.
Informujemy, że na produkty z krótkim terminem przydatności do spożycia np. zwroty nie będą uznawane.

 

Jak mogę złożyć reklamację?
Instrukcje dotyczące reklamacji towaru znajdują się w stopce na naszej stronie w zakładce „formularz reklamacyjny”.

 

Jestem stałym klientem. Czy otrzymam jakiś kupon rabatowy na stałe?
Prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl